Wszystko o margonem!
Quest bierzemy od Grafinii Nimue (Nithal (7,26)).
Pierwsze zadanie.
Szkolenie na tancerza ostrzy - lekcja pierwsza - praca nadgarstków.
Zabij: Aligator (0/20)
Zabij: Kobra (0/20)
Zabij: Magiczny bazyliszek (0/20)
Zabij: Harpia (0/20)
Zabij: Orze³ górski (0/20)
Zabij: ¦nie¿ny tygrys (0/15)
*Or³y, Harpie, Kobry, Tygryski znajdziemy w Mrocznym Przesmyki i Zapomnianym Szlaku.
*Bazyliszki znajdziemy w Pieczarze szaleñców oraz Barwnej Jaskini.
*Aligatory to Z³owrogie Bagna lub zas³oniête Jezioro.
Po zabiciu wszystkich stworków wracamy do nauczycieli.
Nagroda:
60k expa oraz ITEM#44133912
Drugie zadanie - szybko¶æ.
Przed wykonaniem tego questa radzê wykupiæ zezwolenie na teleportacje do Nithal.
Quest ten sk³ada sie z trzech biegów na czas. Bêdziemy musieli dostaæ siê do pomocników tancerki i zdobyæ od nich chor±giewkê.
1. Musimy obiec ca³e mury Nithal do jej pomocnika i wróciæ mamy na to 4 minuty.
2. Mamy 7 minut by dostaæ siê do pomocnika na Nizinie Wie¶niaków, wzi±æ od niego flagê i wróciæ do Grafinii.
3. Mamy 15minut by dostaæ siê do lasu Tropicieli(Mapka gdzie znajduje sie Nutris), obok Nutrisa znajduje siê 3 pomocnik nauczycielki - bierzemy flagê i spowrotem udajemy siê do Grafinii.[Teraz w³a¶nie potrzebne jest wykupienie teleportu. Polecana trasa to Nithal - Torneg - Las Tropicieli - Torneg - Nithal]
Nagroda:
65k expa i ITEM#44168963
Trzecie zadanie. - umys³.
Tu sprawa jest banalna mamy dostaæ siê do Zajazdu pod z³amanym Dukatem - Wej¶cie (Nithal (52,55)) i porozmawiaæ mamy z Nieninque.
Musimy ¶ci±gn±æ od niego mixa dla Grafinii - problem w tym, ¿e nie znamy jêzyka w jakim siê obs³uguje. Jednak¿e wystarczy w dialogu trzeba wybieraæ wszystko co zwi±zane jest z miksturk± dla nauczycielki.
Nagroda:
70k expa i ITEM#44170144
Szkolenie na tancerza ostrzy - lekcja czwarta - o tym, jak broniæ siê bez tarczy.
Zabij olbrzym miotaj±cy(0/30)
Zdob±d¼ tarczê olbrzyma i zanie¶ j± do Grafinii Nimue.
Zdanie dosyæ proste, olbrzymy znajduj± siê w Kamiennej Jaskini. Ubijamy 30, zdobywamy tarczê i wracamy.
Nagroda:
80k expa oraz ITEM#44369719
Szkolenie na tancerza ostrzy - lekcja pi±ta - udowodnij, ¿e wiedza nabyta w poprzednich lekcjach nie posz³a w las.
Najciê¿sze zadanie.
Zabij: Kozica szabloroga (0/20)
Zabij: Kozica brodata (0/20)
Zabij: B³êdne ogniki (0/20)
Zabij: Gnoll mistrz ostrzy (0/15)
Zabij: Krasnoludzki górnik (0/15)
Gnolle mamy w Wiosce Gnolli.
Krasnoludy w Kopalni Margorii.
Ogniki na Bagnach Chojraków.
Kozice w Baszcie Wilczych K³ów.
Zabijamy wszystkie i wracamy.
Nagroda:
88k expa oraz ITEM#44464600
Szóste zadanie
Ostateczna próba - Grafinia teleportuje nas do lochów. tam wybijamy wszystko co siê da (min. znajduj± tam siê Gnolle, Galarety, Ogniki ogólnie stworki ok. 60-68) Po zabiciu wchodzimy do portalu. Idziemy do Grafini - ona nam gratuluje, otrzymujemy:
88k expa oraz ITEM#44466029
Offline