Wszystko o margonem!
Irminia (Zachodnie Rozdro¿a 14,5) -zleceniodawca questu znajduje siê w lewym górnym rogu Zachodnich Rozdro¿y.
Uwaga! idzie siê do niej slalomem miêdzy drzewkami i potworkami z lewego dolnego rogu.
Zadanie 1.
Na pocz±tku questa musimy ubiæ troszkê wilków. Udajemy siê do kanionu straceñców, i chyba wiecie co robiæ
Pokonaj Klan Wilka
Zabij: Zakrzywiony Pazur (0/10)
Zabij: Wilczy ¦piew (0/10)
Zabij: Oko Wilka (0/10)
Zabij: Wilcza Wiê¼ (0/15)
Zabij: Wilcze Prawo (0/8)
Zabij: Wilcza Jagoda (0/1)
Zabij: Wilcza Paszcza (0/1)
Po ich zabiciu idziemy po nagrodê do Irminii.
Oto ona :
ITEM#51346073
Zadanie 2.
Irminia mówi nam, ¿e potrzebuje mikstury rumiankowej od kap³anki w Torneg.
Przynie¶ Irminii miksturê przygotowan± przez Kap³ankê z Torneg.
Udaj siê do Kap³anki w Torneg
Zagada³em do kap³anki z Torneg, i kaza³a mi przynie¶æ rumianki i sza³wiê.
Przynie¶ Kap³ance 3 kwiaty rumianka i sza³wie.
W koñcu kupi³em te kwiatki, ale to nie koniec zadania:
Udaj siê do Wioski Pszczelarzy po miód spadziowy
Poszed³em do Hieronima we wiosce. Kupi³em u niego specjalny miód. Uwaga! nie kupujcie zwyk³ego miodu, tylko tam gdzie¶ pod koniec bêdzie opcja, ¿e chcesz kupiæ specjalny miód dla kap³anki. Z miodem wracamy do kap³anki.
Ona daje mi miksturkê, i wracamy do Irminii
Zanie¶ rumiankow± miksturê mistrzyni Irminii
Wróci³em do Irminii, i da³a mi ten oto przedmiot:
ITEM#51346065
Zadanie 3.
Teraz musia³em zabiæ kilka stworów. W tym celu idê na zapomniany szlak
Test celno¶ci
Zabij: Harpia (0/15)
Zabij: Harpia z³ota (0/15)
Zabij: Orze³ górski (0/15)
Zabij: Czarny orze³ (0/15)
Po zabiciu stworów wracamy do Irminii, a ona daje nam nagrodê:
ITEM#51346054
Zadanie 4.
Irminia zleca nam ubicie 61 potworów ze szlaku, a dok³adniej z jego podziemi:
Pokonaj potwory z Mokrej Groty na Zapomnianym Szlaku
Zabij: Truj±ca galareta (0/20)
Zabij: Wodna galareta (0/20)
Zabij: Zgni³a galareta (0/20)
Zabij: Kraken (0/1)
UWAGA! musimy zdobyæ oko krakena (wypada z krakena)
Po zabiciu galaret, idziemy z powrotem do Irminii.
Ona wrêcza nam ten oto przedmiot:
ITEM#65254928.1
Zadanie 5.
Ostatnie zadanie polega na znalezieniu Naszej Irminii w Lesie £owców.
Uwaga! przed wyruszeniem w podró¿ we¼ ze sob± duuu¿o mixtur. fajnie tu mo¿na poexpiæ
Irminia teleportuje nas na mapê, gdzie nikogo nie ma (ka¿dy gracz ma tak jakby swoj±). S± tu potwory z lvlami 56, 57.
Przejd¼ koñcowy test na ³owce
Znajd¼ Irminie w Lesie £owców
Potworki s± bardzo ³adnewww.margonem.pl/obrazki/npc/mez/lowca1.gif
www.margonem.pl/obrazki/npc/mez/lowca2.gif
Droga jest krêta i d³uga. Dla tych, którzy nie lubi± szukaæ na marne Irminia znajduje siê tu:
Las ³owców (32,61)
Na koniec dostaniesz 25k expa oraz:
ITEM#65255084.1
Offline